webshop kategóriák

Diétás program életmódváltóknak, sportolóknak

Antioxidánsok

Vitaminok,multivitaminok

Ásványi anyagok

Elit, Különleges Termékek

Gyógynövényalapú készítmények

Tenger gyümölcsei

Kilófaló termékek

Csak nőknek,csak férfiaknak

Szépségért

Emésztést segítő termékek

Immunrendszert támogató készítmények

Izületvédők

Érvédő komplex

Húgyutak komplex védelmére

A természetes izomnövekedésért

Koleszterincsökkentő

Sportolóknak ajánljuk

Májvédő készítmény

Kozmetikai termékek

Öko tisztítószerek

Aquarion víztisztító és ionizáló berendezés + tartozékai

Mágneses vízkőmentesítő

Biorezonanciás készülék otthonra

Elektroszmog-védelem

Ajándék ötletek

Energetizálók

Üzleti termék azoknak akik többre vágynak

Egészségmegőrzés cikkek

Újdonságok

OrganiCare BIO tusfürdő

OrganiCare BIO tusfürdő Ár: 4 240 FtEgységár: 17 Ft /ml
Új

Elektroszmog harmonizáló …

Elektroszmog harmonizáló személyi csomag Ár: 33 250 FtEgységár: 33 250 Ft /db
Új

Organic Acai pack (4 db …

Organic Acai pack (4 db Organic Acai 1 csomagban) Ár: 39 465 FtEgységár: 9 866 Ft /db
Új

Kiemelt termékek

Zsírégető, energetizáló …

Zsírégető, energetizáló italpor 16 db-os kiszerelés Ár: 8 630 FtEgységár: 54 Ft /gramm
Új

Shake One fehérje turmix …

Shake One fehérje turmix extra összetevőkkel valíliás ízben 10 db-os Ár: 7 435 FtEgységár: 25 Ft /gramm
Új

Az Aquarion ionizáló és víztisztító készülék szervízszolgálata

2013.10.18.

Az Aquarion ionizáló és víztisztító készülék szervízszolgálata

Mi a teendő ha meghibásodik az Aquarion készüléke.

A CaliVita International saját szervizszolgálattal oldja meg az Aquarion készülékek javítását. Meghibásodás esetén az alábbi módon járjon el!

Amennyiben a készülék használati útmutatójában feltüntetett hibakeresési útmutató alapján nem tudja elhárítani és megoldani a készülék működési problémáját, úgy lehetősége van szervizszolgálatunk igénybevételére.

  1. Amennyiben szükséges a szervizben történő hibaelhárítás, illetve javítás, készülékét juttassa el szervizünkbe személyesen vagy postai úton: CF-Net Kft. 1052 Budapest, Aranykéz u. 6. VI/58. Ügyfélszolgálati munkatársunk: Raffai Nikoletta (tel.: 1/266-3136, e-mail: huninfo@calivita.com). A tisztítás időtartamára cserekészüléket nem tudunk biztosítani.
  2. Szerelje le és víztelenítse a készüléket, vegye ki a szűrőt, majd csomagolja be körültekintően, hogy a szállításból eredő sérüléseket elkerülje.
  3. A csomagba tegye bele a készülék vásárlásakor kapott számla másolatát, a jótállási jegyet, valamint a hibaleírást. A hibaleírás részletesen mutassa be a problém át! A levél feltétlenül tartalmazza nevét, címét, e-mail címét és telefonszámát, hogy szükség esetén kapcsolatba léphessünk Önnel.
  4. Amennyiben a CaliVita International-től vásárolt GoldMAX mágneses vízkőmentesítővel is rendelkezik, annak számlamásolatát is helyezze el a csomagba készüléket. Amennyiben nem egyértelmű a hibaleírás, úgy kollégáink kapcsolatba lépnek Önnel. Amennyiben egyértelmű minden, legkésőbb 8 munkanapon belül megjavítják a készüléket. A visszasz állításró l a CaliVita International gondoskodik. Amennyiben a készülék meghibásodása a garanciális időn belül megfelel a jótállási feltételeknek, úgy készülékét térítésmentesen javítjuk meg. Amennyiben a probléma n, mert az esetleges vízkőlerakódásból eredő probléma esetén a vásárlástól számított 1 éven belül ingyenes vízkőeltávolításra jogosult, melynek jogosságáról kollégáink csak az igazoló okmányok megléte alapján tudnak dönteni.
  5. A készülék megérkezése után szervizszolgálatunk átnézi agaranciális időn túl vagy nem a jótállási feltételeknek megfelelően jelentkezik, készüléke térítés ellenében lesz megjavítva. Erről szervizszolgálatunk előre tájékoztatja, mely alapján eldöntheti, hogy igényli a javítást vagy nem. Amennyiben nem igényli a javítást, készülékét visszaszállítjuk.

TÉRÍTÉSMENTES SZERVIZSZOLGÁLTATÁSOK:

  1. Amennyiben a készülék a garanciális időn belül hibásodik meg és a meghibáso dást nem vízkőlerakódás, rendellenes használat, esetleg mechanikai sérülés okozza.
  2. Amennyiben Ön a készülék megvásárlásával egy időben megvásárolta és a beüzemelés kezdetétől használta a GoldMAX mágneses vízkőmentesítőt, úgy a vásárlástól számított 1 éven belül jelentkező, vízkőlerakódásból eredő problémák javítását, a vízkövesedés eltávolítását szervizünk ingyen végzi. Ezen jogosság igazolására minden esetben küldje el a készülék és a GoldMAX mágneses vízkőmentesítő vásárlását igazoló számla másolatát. A térítésmentes javítás csak ezen két okmány megléte esetén érvényes!*
  3. Amennyiben Ön nem a készülék megvásárlásával egy időben, hanem utólag vásárolt GoldMAX mágneses vízkőmentesítőt, és annak felszerelése és használata után jelentkez ett a vízkőlerakódásból eredő probléma, úgy az első javítást a CaliVita International térítésmentesen vállalja. Ezen jogosság igazolására minden esetben küldje el a készülék és a GoldMAX mágneses vízkőmentesítő vásárlását igazoló számla másolatát. Az egyszeri térítésment es javítás csak e két okmány megléte esetén érvényes!
  4. A GoldMAX mágneses vízkőmentesítő használatára vonatkozó térítésmentes szolgáltatások KIZÁRÓLAG a CaliVita International által forgalmazott és az általa kiállított számla bemutatása esetén érvényesek! Más cégtől vásárolt GoldMAX mágneses vízkőmentesítő használata esetén a térítésmentes javítás nem vehető igénybe!

* A tisztítási garancia csak a kalciumlerakódásból eredő és annakeltávolításával megszüntethető működési   rendellenességekre vonatkozik (pl. az Aquarion kimeneti vízvezetékrendszerének eldugulása).

A SZERVÍZSZOLGÁLATÁS ÁRAI:

Bevizsgálás: 3 500 Ft+áfa

Vízkőeltávolítás, tisztítás: 12 000 Ft+áfa

 

vissza

Hozzászólások